حمایت فرهنگی و ورزشی شاخه زیتون لیان از فوتبال پایه

محمدهادی بحرینی
تیر 6, 1403
مجموعه شاخه زیتون لیان جهت ایفای مسئولیت اجتماعی در شعبه کرمانشاه خود، طی اقدامی فرهنگی و ورزشی از نوجوانان ورزشکار در حوزه فوتبال پایه استان کرمانشاه حمایت کرد.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی و مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان در خصوص وظیفه سازمان‌ها در قبال جامعه و مسئولیت اجتماعی آنها گفت: امروزه وظایفی که سازمان‌ها در قبال جامعه دارند فراتر از قلمروهای صرفاً اقتصادی است که سازمان‌ها به طور سنتی با آنها در ارتباط هستند و حال آنکه عوامل متعددی بر عملکرد سازمان اثرگذار است.

مسعود محبوبی افزود: امروزه مسئولیت اجتماعی به سازمان، نهاد و یا شرکت خاصی محدود نمی‌شود و همه به نوعی شکل‌های مختلفی از مسئولیت‌های اجتماعی را در اهداف خود قرار داده و درگیر اجرای آنها شده‌اند که مجموعه شاخه زیتون لیان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بيان اينكه مجموعه شاخه زیتون لیان نیز سعی کرده مسئولیت‌های اجتماعی خود را در موارد مختلف و متنوع پیگیری و به مرحله اجرا برساند، افزود: یکی از حمایت‌هایی که در همین راستا به آن اقدام نمودیم، حمایت فرهنگی و ورزشی از ورزش فوتبال پایه یکی از شعب شرکت در کرمانشاه است.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی و مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان و عضو هیأت مدیر انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی ایران افزود: متأسفانه در كشور ما آن طور که باید و شاید به وجود تيم‌هاي پايه بهايي داده نمي‌شود و همین موضوع باعث این تصمیم و حمایت از سمت شاخه زیتون لیان شد.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اينكه باشگاه‌هاي فوتبال در ايران يا توان مالي و يا علاقه‌اي به بها دادن و سرمايه‌گذاري روي تيم‌هاي پايه را ندارند، معمولاً خود خانواده‌ها با پرداخت هزينه براي آينده فوتبال فرزندانشان سرمايه گذاري مي‌كنند و ما نیز سعی داریم در حد توان و بضاعت، در کنارشان باشیم تا به رشد ورزش کشورمان کمک کرده باشیم.

مسعود محبوبی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت بازرسی فنی و مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان  جهت ایفای مسئولیت اجتماعی در شعبه کرمانشاه خود، طی اقدامی فرهنگی و ورزشی از نوجوانان ورزشکار در حوزه فوتبال پایه این استان حمایت کرد و امیدواریم که در سنوات بعدی بتوانیم از تیم‌های پایه استان بوشهر نیز حمایت نمائیم.

گفتنی است این تیم متشکل از بازیکنان نوجوان است که با مربیگری وحید سنجابی شیرازی آماده شرکت در مسابقات استانی می‌شوند.










اشتراک‌گذاری این نوشته: