Instrumental Analysis Lab

Scope of Instrumental Analysis Lab tests

بازرسی خودرو (سبک و سنگین)، بازرسی کالاهای وارداتی و صادراتی، بازرسی آسانسور، بازرسی ماشین‌آلات کشاورزی و...

About Lab

Getting to know the Instrumental Analysis Lab

این آزمایشگاه تخصصی با دارا بودن گواهینامه ISO:17025 از مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران بعنوان یکی از مجهزترین مراکز آزمایشگاهی جنوب کشور شامل مجموعه‌ای از تجهیزات پیشرفته جهت بررسی کیفی و کمی مواد است که با هدف ارائه خدمات آنالیزی و پژوهشی به پژوهشگران و مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی کشور تأسیس شده است.

آزمایشگاه آنالیز دستگاهی شاخه زیتون لیان با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته تجزیه دستگاهی فعال مانند دستگاه جذب اتم (AAS)، دستگاه ICP-MS، دستگاه LC-MSMS، دستگاه GC-MS، دستگاه GC، دستگاه IC، دستگاه GC-MS/MS و دستگاه HPLC آماده ارائه خدمات پژوهشی می‌باشد. وجود این تجهیزات و پرسنل آموزش دیده، ما را تبدیل به یک همکار قابل اعتماد و پاسخی به نیازهای متقاضیان در ارتباط با آنالیز مواد نموده است.
این خدمات شامل اندازه‌گیری، تجزیه و تحلیل نتایج داده‌های تجربی به دست آمده، مشاوره در ارتباط با آنالیز نمونه‌ها و انجام طرح‌های تحقیقاتی و تأمین برخی امکانات و تجهیزات مکمل برای پژوهشگران و محققین دانشگاه‌ها و صنایع می‌باشد.

امید است که این آزمایشگاه بتواند در پیشرفت علمی کشور در زمینه آنالیز مواد، تحلیل فرآیندهای صنعتی و بررسی‌های زیست محیطی سهم بسزایی داشته باشد.

service ins

service-ins

kamyab lotfollahyan 1161763 unsplash min e1563358456879

kamyab-lotfollahyan-1161763-unsplash-min

edward cisneros 415601 unsplash min e1563358525126

edward-cisneros-415601-unsplash-min

Other Services

Inspection of elevator

دامنه بازرسی‌ها بازرسی خودرو (سبک و سنگین)، بازرسی…

Consultation

Scope of consulting services بازرسی خودرو (سبک و…

Tire Lab

این آزمایشگاه توانایی انجام آزمون‌های کیفی بر روی…