شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان به عنوان اولین شرکت دانش بنیان بازرسی فنی در جنوب کشور

محمدهادی بحرینی
بهمن 4, 1397
شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان پس از طی مراحل و ممیزی های متعدد به دلیل دانش محور بودن و تجارب ارزنده داخلی و بین المللی، به عنوان اولین شرکت دانش بنیان بازرسی در جنوب کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ طی نامه ای رسمی، شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان به عنوان اولین شرکت دانش بنیان بازرسی در جنوب کشور انتخاب شد.

مسعود محبوبی ضمن تبریک و تشکر بابت تلاش مستمر و دلسوزانه بخش آموزش شرکت در خصوص این دستاورد مهم گفت: شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان با نام تجاری ثبت شده SZL پس از طی مراحل و ممیزی های متعدد به دلیل دانش محور بودن و تجارب ارزنده داخلی و بین المللی، در دی ماه سال جاری توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرای آنها که نهادی مستقل در ریاست جهموری است به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در بین شرکتهای بازرسی جنوب کشور انتخاب گردید.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان در این خصوص افزود: به موجب آیین نامه تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان، شرکت های دانش بنیان، موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه همه شرکت های دانش بنیان اساساً کالا تولید نمی کنند، یادآور شد: این شرکت ها عموماً زمین یا ماشین آلات خاصی نیز ندارند، بلکه همیشه عده ای از افراد تحصیلکرده و با تجربه اطلاعاتی تولید می کنند که این اطلاعات، محصولات اصلی و سرمایه اصلی شرکت محسوب می شوند و در حوزه ارائه خدمات علمی استفاده می گردند.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه