دیدار مدیرعامل شرکت با ریاست مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران

محمدهادی بحرینی
تیر 17, 1402
مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان و سایر اعضای هیئت مدیره انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی استان بوشهر با حضور در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، با ریاست این مرکز گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ در این جلسه سید محمود هاشمی ضمن تبریک عید غدیر، از انجمن آزمایشگاههای کشور بعنوان بازوی مرکز یاد کرده و بر مشارکت بیش از پیش انجمن ایران و استفاده از پتانسیل کشور در فرآیندهای مرکز از جمله هم‌ترازی بین‌المللی تأکید نمود و  با بیان اقدامات انجام شده، خواستار همراهی و همکاری انجمن ایران در این زمینه شد.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان نیز به عنوان عضوی از انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی کشور، ضمن تقدیر از مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران به سبب اقدامات شایسته مرکز در سال اخیر، موضوع تبدیل وضعیت آزمایشگاه‌های استانی با رعایت جدول زمان‌بندی را مطرح نموده و خواستار بازنگری موردی در وضع بعضی آزمایشگاهها شد.

مسعود محبوبی همچنین موضوع آزمایشگاه‌های تعیین ماهیت را طرح و درخواست بازنگری در روش اجرایی آن شد.

وی با بیان اهمیت موضوع تعیین ماهیت از دیدگاه ملی و بین‌المللی، ضمن بیان دغدغه‌های آزمایشگاه‌های کشور در زمینه مصاحبه های مدیر فنی و شیوه ارزیابی این آزمایشگاه‌ها خواستار بازنگری روش‌های اجرایی، نگرش‌ها و سیاست‌ها در این رابطه شد.

گفتنی است شرکت بین‌المللی بازرسی فنی شاخه زیتون لیان به عنوان نخستین و بزرگترین مجموعه بازرسی و آزمایشگاهی در جنوب کشور با سابقه 15 سال در حال فعالیت بوده و دارای 12 شعبه داخلی و 7 شعبه خارجی می‌باشد.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه