عضویت قطعی و فعال مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور

محمدهادی بحرینی
اردیبهشت 19, 1397
بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، عضویت آزمایشگاه‌ شاخه زیتون لیان در این شبکه قطعی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان؛ با تلاش و پیگیری‌های مدیرعامل و کارشناسان آزمایشگاه شاخه زیتون لیان و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، عضویت آزمایشگاه‌ شاخه زیتون لیان در این شبکه قطعی شد.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری با ابلاغ‌ نامه‌ای به مسعود محبوبی مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان از قطعی شدن عضویت این آزمایشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری خبر داد.

گفتنی است شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مجموعه‌ای از آزمایشگاه‌های فعال در حوزه فناوری‌های راهبردی کشور است که برنامه تقویت و توسعه زیرساخت‌های خدمات مطلوب آزمایشگاهی را در این حوزه بر عهده دارد.

بر این اساس و طبق این نامه، مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان به طور سالانه ارزیابی و رتبه‌بندی خواهد شد و با توجه به امتیاز کسب شده در ارزیابی، از حمایت‌های این شبکه طبق دستورالعمل حمایتی بهره‌مند می‌شود.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه