اقدامات صورت گرفته در این مجموعه بسیار ارزشمند است

محمدهادی بحرینی
آبان 23, 1402
سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر باتفاق هیأت همراه از این مجموعه آزمایشگاهی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی و مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ محسن مشتاقی سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر باتفاق هیأت همراه، ضمن بازدید از این مجموعه آزمایشگاهی، از نزدیک با توانمدی‌های این شرکت آشنا شد.

محسن مشتاقی ضمن تقدیر از اقدامات شایسته و موثری که توسط شرکت بازرسی و مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان به جامعه هدف ارائه شده است، گفت: اقدامات صورت گرفته در این مجموعه بسیار ارزشمند است و بسیاری از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی در سطح کشور از این خدمات و ظرفیت موجود استفاده می‌کنند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر افزود: امیدواریم اقدامات و فعالیت‌ها در مجموعه استاندارد نیز همچون گذشته ذیل اهداف و برنامه‌های سازمان ملی استاندارد ایران ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره اجرای ابلاغیه رویکردهای جدید تحولی در سازمان ملی استاندارد ایران در سطح کشور؛ یادآور شد: امیدواریم بیش از پیش اجرای مجدانه این رویکرد را در بدنه مجموعه‌های بازرسی و آزمایشگاهی شاهد باشیم.

مشتاقی عنوان کرد: از مجموعه‌های بزرگ بازرسی و آزمایشگاهی انتظار می‌شود در همه ابعاد از صدر تا ذیل، همچون مجموعه دانش بنیان شاخه زیتون لیان الگو و شاخص باشند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر، مأموریت ذاتی آن اداره کل را تقویت، کنترل، کیفیت بخشی، ارزیابی و نظارت عنوان کرد و افزود: اگر آزمایشگاهی یا شرکت بازرسی با مشکلی مواجد شد، موضوع را با ما در میان بگذارد تا طبق دستورالعمل و قانون تقویت توسعه نظام استاندارد موارد را مرتفع نمائیم.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان نماینده سازمان ملی استاندارد ایران و مجموعه‌های بازرسی و آزمایشگاهی باید در کنار هم برای پیشبرد اهداف متعالی و تحولی سازمان تلاش نمائیم تا ثمره مثبت آن را در سطح جامعه شاید باشیم.

مسعود محبوبی نیز در ادامه این نشست ضمن ارائه توانمندی‌های مجموعه و گزارشی از روند کار شرکت از ابتدا تا حال حاضر گفت: ما تاکنون سعی کرده‌ایم همواره رو به جلو حرکت کنیم و تلاش ما و همکارانمان در این مجموعه ایجاد تحول‌های علمی و زیرساختی جهت بهبود فرآیندها و خدمات رسانی بهتر به آحاد جامعه است.

مدیرعامل شرکت بازرسی و مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان افزود: پرسنل اداره کل استاندارد بوشهر را همچون همکاران خود می‌دانیم و به این همکاری دو سویه در جهت پیشبرد اهداف متعالی و تحولی سازمان افتخار می‌کنیم.

گفتنی است در این بازدید؛ ماهینی مدیر دفتر فنی استانداری، دشتی زاده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، رضوی رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی استان، یزدان‌پناه رئیس حراست اداره کل استاندارد و تنی چند از مدیران اداره‌کل استاندارد استان بوشهر حضور داشتند.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه