بازدید مدیران ارشد شرکت پالایش گاز فجر جم از مجموعه آزمایشگاهی

محمدهادی بحرینی
تیر 1, 1402
جمعی از مدیران ارشد شرکت پالایش گاز فجر جم از مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان بازدید کردند و از توانمندی‌های این شرکت آشنا شدند.

مسعود محبوبی مدیرعامل شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان در این بازدید ضمن خیر مقدم به مهمانان، با معرفی فعالیت‌ها به توانمندی‌های این شرکت اشاره و افزود: باساختار و ظرفیتی که در زمینه آزمون‌های مختلف و با دستگاه‌های به روز دنیا در این مجموعه آزمایشگاهی وجود دارد، این مجموعه می‌تواند به فعالیت خود به نحو موثری رونق روز افزون دهد و این ظرفیت علمی را با واحدهای پژوهش و فناوری دانشگاه‌های کشور به اشتراک بگذارد.

مسعود محبوبی در نشستی که پیرامون این بازدید در سالن کنفرانس مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر فعالیت مستمر و پویا در امور تحقیقاتی و پژوهشی با جلب نظر و اعتمادسازی و همچنین آموزش نیروهای متخصص و فنی توانسته است نیازهای جنوب کشور را در زمینه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی برطرف کند.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان با اشاره به ارتقای جایگاه و میزان رضایتمندی مشتری، با توجه به خواسته‌ها و نیاز آنان در چارچوب الزامات سازمان ملی استاندارد ایران، افزود: تاکنون اقدامات خوبی توسط مجموعه شاخه زیتون لیان در زمینه گسترش خدمات بازرسی فنی و آزمایشگاهی صورت گرفته و به همین منظور نیز با افزایش تعداد شعب به ویژه در بنادر ایران سعی نمودیم تا به لحاظ بعد دسترسی مشتریان به خدمات این شرکت، اینگونه مشکلات مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در حاشیه این بازدید گفت: باتوجه به بازدیدهایی که تاکنون از شرکت‌های مختلف داشته‌ام و با شناخت و دیدی که نسبت به پیشینه، چینش پرسنل و فرهنگ سازمانی حاکم بر این شرکت دیدم یکسری ویژگی‌های منحصر به فردی در آن وجود دارد که باعث افتخار است و بر خود می‌بالم که همچنین مجموعه‌ای با این توانمندی مثال زدنی در استان بوشهر در حال خدمات رسانی به صنعت نفت و گاز است.

وی در ادامه افزود: با توجه به تجربیات بیش از 30 ساله‌ای که در صنعت نفت و گاز پشت سر گذاشته‌ام متوجه شدم که اکثر شرکت‌هایی به واسطه عدم مجاورت جغرافیایی مرکز استان به صنعت شکل می‌گیرند، بعضاً از ماهیت شرکت‌های نفت و گاز کم اطلاع هستند و دارای یک چارچوب کاری متفاوت هستند.

سید محمدمهدی هاشمی با اشاره به اینکه شرکت پالایش گاز فجر جم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گاز کشور، سهم بسزایی در کشور داشته است خاطر نشان کرد: این یک مسئله مهمی است و باید بگوئیم که پتانسیل‌های زیادی در صنعت نفت و گاز مغفول مانده و بسیار جای کار دارد که بازدید از این مجموعه باعث شد امیدواری من نسبت به انجام کارها و پروژه‌های دوطرفه بیش از پیش شود و می‌طلبد که این ظرفیت و مزایای مغفول مانده توسط ما منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان متولیان صنعت گاز می‌بایست این مزیت‌ها را بیشتر به متن جامعه هدفمان معرفی کنیم تا شرکت‌های توانمند و صنعتگران در این حوزه نسبت به شناخت بیشتر ما گام بردارند، افزود: تعامل و ارتباط بین صنعت و دانشگاه بهترین راه و یک اولویت اساسی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با ابراز خرسندی از توجه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه انرژی خصوصاً گاز یادآور شد: سرتا پا کنار این شرکت‌ها هستیم و در خصوص انتقال دانش فیمابین و همچنین اثربخشی آن در صنعت گاز کشور تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است در این بازدید و نشست صمیمانه دکتر هاشمی مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم و روسای واحدهای بهره‌برداری، کمیته فنی بازرگانی، آموزش، پایانه صادراتی مایعات گازی، ایمنی و آتش نشانی، روابط عمومی، تدارکات کالا، بازرسی فنی، واحد محیط زیست، آزمایشگاه، تعمیرات برق، بهداشت صنعتی حضور داشتند.

 
اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه