دریافت جایزه ملی سطح “اهتمام به کیفیت” توسط شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان

محمدهادی بحرینی
مهر 26, 1402
آئین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در سالن همایش‌های نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان؛ آئين گراميداشت روز جهاني استاندارد در بوشهر، 26 مهر ماه با حضور سرپرست استاندارد استان بوشهر و جمعي از مديران كل، آزمايشگاه های همكار استاندارد، شركت‌هاي بازرسی و… در سالن همایش‌های نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

در ابتدای مراسم اله‌کرم مشتاقی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: استان بوشهر با داشتن ۴۷ آزمایشگاه فعال همکار در بخش‌های نفت، پتروشیمی، کشاورزی، غذایی، برق و مکانیک و… کار نظارت و بررسی کالا‌های ورودی به کشور را بر عهده دارد.

سرپرست استاندارد استان بوشهر افزود: تعداد کمی و کیفی این آزمایشگاه‌ها در این استان به‌گونه‌ای است که حتی از سایر استان‌ها نیز نمونه‌هایی برای آزمون به این استان ارسال می‌کنند.

وی در خصوص جایزه ملی سطح اهتمام به کیفیت نیز گفت: این جایزه در راستای تعالی سازمانی، نیروی انسانی و آموزش عمل کرده و کوشش می‌نماید کیفیت شرکت‌ها را با توجه به معیارهای ایرانی اسلامی و بین المللی ارتقاء دهد.

دبیر شروای استاندارد استان بوشهر بیان داشت: این جایزه چهارمین مدل جایزه در جهان است که شاخص‌هایی از جمله فناوری اطلاعات، تولید ایده‌ها، دانش‌های نوظهور، بسترسازی برای ذخیره دانش و سیستم‌های پشتیبانی تصمیم گیری در آن به کارگیری شده است.

شایان ذکر است برای اولین بار در سطح ملی؛ شرکت دانش بنیان بازرسی فنی شاخه زیتون لیان موفق به دریافت جایزه ملی سطح “اهتمام به کیفیت” شد.

بنا به این گزارش در استان بوشهر فقط سه شرکت موفق به دریافت این جایزه شده‌اند که شرکت دانش بنیان بازرسی فنی شاخه زیتون لیان به عنوان نخستین و بزرگترین مجموعه بازرسی و آزمایشگاهی در جنوب کشور موفق به دریافت این جایزه شده است.

در پایان مراسم از واحدهای نمونه استانی و شخصیت‌های ممتاز عرصه استانداردسازی و پرسنل نمونه اداره کل استاندارد استان با اهدای لوح سپاس؛ تقدیر شد.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه