بازدید سرپرست دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان سازمان دامپزشکی کشور از آزمایشگاه

محمدهادی بحرینی
آبان 1, 1402
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان سازمان دامپزشکی کشور و هیأت همراه از مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ کاظم عبدی سرپرست دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان سازمان دامپزشکی کشور به همراه مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر و هیأت همراه از مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان بازدید کرد.

در این بازدید مدیر آزمایشگاه این مجتمع آزمایشگاهی اقدامات صورت پذیرفته در راستای پایش و آزمون نمونه های ارسالی آبزیان و بررسی بیماری لکه سفید میگو، تولید کیت تشخیص این بیماری، سایر فعالیت های این مجموعه و همچنین برنامه های آینده آزمایشگاه را، تشریح و به منظور بازدید بخش های مختلف آزمایشگاه، بازدید کنندگان را همراهی و در بخش های مختلف، توضیحات لازم را ارائه کرد.

سرپرست دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور نیز در این بازدید، بخش های مختلف آزمایشگاه میکروبیولوژی، بیولوژی مولکولی، شیمی و آنالیز دستگاهی را بازدید و رعایت دستورالعمل های بهداشتی دفتر آبزیان سازمان دامپزشکی کشور را مورد بررسی قرار داد و ضمن ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات آزمایشگاه شاخه زیتون لیان، رضایت خود را از اقدامات صورت گرفته ابراز داشت.

 

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه