بازدید مدیرکل پژوهش وزارت نفت از مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان

محمدهادی بحرینی
آبان 30, 1401
مدیرکل پژوهش وزارت نفت مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، معاونین و مشاورین دو مجموعه وزارت نفت و هیئت همراه با حضور در این مجتمع آزمایشگاهی از بخش‌های مختلف آزمایشگاه و توانمندی‌های این شرکت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ محمد چهاردولی مدیرکل پژوهش وزارت نفت مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، معاونین و مشاورین دو مجموعه وزارت نفت و هیئت همراه با حضور در این مجتمع آزمایشگاهی از بخش‌های مختلف آزمایشگاه و توانمندی‌های این شرکت بازدید کرد.

در این بازدید مسعود محبوبی مدیرعامل شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان ضمن خیر مقدم به مهمانان، ضمن معرفی فعالیت‌ها به توانمندی‌های این شرکت اشاره و افزود: باساختار و ظرفیتی که در زمینه آزمون‌های مختلف و با دستگاه‌های به روز دنیا در این مجموعه آزمایشگاهی وجود دارد، این مجموعه می‌تواند به فعالیت خود به نحو موثری رونق روز افزون دهد و این ظرفیت علمی را با واحدهای پژوهش و فناوری دانشگاه‌های کشور به اشتراک بگذارد.

مسعود محبوبی در نشستی که پیرامون این بازدید در سالن کنفرانس مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر فعالیت مستمر و پویا در امور تحقیقاتی و پژوهشی با جلب نظر و اعتمادسازی و همچنین آموزش نیروهای متخصص و فنی توانسته است نیازهای جنوب کشور را در زمینه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی برطرف کند.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان با اشاره به ارتقای جایگاه و میزان رضایتمندی مشتری، با توجه به خواسته‌ها و نیاز آنان در چارچوب الزامات سازمان ملی استاندارد ایران، افزود: تاکنون اقدامات خوبی توسط مجموعه شاخه زیتون لیان در زمینه گسترش خدمات بازرسی فنی و آزمایشگاهی صورت گرفته و به همین منظور نیز با افزایش تعداد شعب به ویژه در بنادر ایران سعی نمودیم تا به لحاظ بعد دسترسی مشتریان به خدمات این شرکت، اینگونه مشکلات مرتفع شود.

وی با اشاره به این که هرچقدر بتوانیم استانداردهای خود را با استانداردهای جهانی (API, ASTM,) مطابقت دهیم، همان قدر شاهد توسعه و پیشرفت خواهیم بود، خاطر نشان کرد: با این استدلال و با توجه به تفکری که در شالوده این شرکت نهادینه شده است می‌توانم با جرأت بگویم که اکثر کارکنان شرکت، کار تیمی را بر کار فردی ترجیح می دهند و بر این باورند که همیشه دو فکر بهتر از یک فکر است و همین موضوع باعث پیشرفت ما بوده است.

مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت نیز با اشاره به اینکه توانمندی، صداقت، سرعت عمل در پاسخ به متقاضی و رعایت اخلاق عواملی هستند که ایجاد اعتماد خواهند کرد، خاطر نشان کرد: من از ابتدای حضورم در حوزه معاونت پژوهش، این موارد مثبت را از این آزمایشگاه در جنوب کشور بارها شنیده بودم که اینک به عینه نیز آن را مشاهده کردم.

محمد چهاردولی در ادامه این نشست ضمن ابراز خرسندی و نگاه مثبت خود در خصوص عملکرد این مجموعه دانش بنیان و توانمندی آن جهت تبدیل شدن به آزمایشگاه مرجع در زمینه نفت و فرآورده‌های نفتی، افزود: باتوجه به ساختار نظارتی این آزمایشگاه و انجام آزمون‌های دقیق و دامنه گسترده کاری در حوزه نفت و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی و نزدیکی آن از نظر جغرافیایی به مناطق چندگانه نفت خیز جنوب از جمله عسلویه، لاوان، چابهار، خوزستان، خارک، بهرگان و… لذا این مورد می‌تواند کمک شایانی به این مناطق جهت رسیدن به اهداف خود داشته باشد و نیاز آنان را بر طرف نماید.

وی در پایان یادآور شد: مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان با نگاه کارشناسی و فنی که در انجام آنالیزهای خود دارد، صرف نظر از منافع اقتصادی توانسته است صحت و دقت آزمایشات را مد نظر قرار داده و با صدور گزارش نتایج آزمون در کوتاهترین زمان ممکن، این برتری را از آن خود نماید.

Oil 2  Oil 6 Oil 7 Oil 8

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه