بازدید جمعی از مدیران سازمان ملی استاندارد از مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان

محمدهادی بحرینی
خرداد 27, 1398
مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی، تعدادی از مدیران ستادی سازمان ملی به اتفاق مدیرکل و معاونین اداره کل استاندارد بوشهر در مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع آزمایشگاهی و شرکت دانش بنیان شاخه زیتون لیان؛ تقی تقی پور به همراه جمعی از مدیران ستادی سازمان ملی استاندارد ایران از مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان بازدید به عمل آورند.

مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد ایران ضمن بازدید از این مجتمع آزمایشگاهی، گفت: توانمندی، صداقت، سرعت عمل در پاسخ به متقاضی و رعایت اخلاق عواملی هستند که ایجاد اعتماد خواهند کرد که من از ابتدای حضورم در این سمت، این موارد مثبت را از این آزمایشگاه جنوب کشور بارها و بارها شنیده بودم که اینک به عینه نیز آن را مشاهده کردم.

تقی تقی پور با اشاره به اینکه داشتن چشم‌انداز در جهت ارتقای کیفیت کالای وارداتی و صادراتی بسیار حائز اهمیت می باشد، افزود: ما در مدل‌ها و سیستم‌های کیفیت به دنبال این هستیم که بین منافع سازمانی و جامعه تعادل ایجاد کنیم که قطعاً با وجود چنین آزمایشگاه¬های توانمندی از جمله شاخه زیتون لیان، این موارد به نحو شایسته¬ای محقق شده است.

عباس سلامی مدیرکل حراست سازمان ملی استاندارد نیز با اشاره به اینکه اولویت نگاه حراست، همراهی و بالندگی همه همکاران صدیق سازمان ملی استاندارد است، عنوان کرد: حراست ها بازوئی مطمئن برای پیشگیری هستند و خط مشی امروز حراست ها، هم افزایی درون سازمانی برای ارائه خدمات نوین و سریعتر است که این هم افزایی نیز در مرحله بعدی اثرات مثبتی روی جامعه می¬گذارد و بازخورد آن به نفع مصرف کننده است.

مدیرکل هماهنگی امور استان¬ها و مدیرکل حوزه ریاست سازمان ملی استاندارد نیز در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: خدمت رسانی در حوزه استاندارد، رسالتی است خطیر، که به عنوان دستگاه متولی موظفیم با تمام توان در ترویج فرهنگ ارتقای کیفیت قدم برداریم.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر نیز با بیان اینکه ما معتقد هستیم کیفیت انتهایی ندارد، افزود: برخی از فعالیت‌ها و اقدامات ما خبری نمی‌شوند زیرا این نگاه وجود دارد که ما یک دستگاه نظارتی هستیم و نباید در میان مردم دلهره ایجاد کنیم که البته شاید این نگاه گاهی صحیح نباشد.

محمد رحیم بهره¬مند یادآور شد: مردم ممکن است تلقی کنند که اداره کل استاندارد کاری انجام نمی‌دهد اما در واقع وضعیت به این شکل نیست و ایمنی و سلامت مردم در اولویت ما قرار دارد و کارشناسان و بازرسین ما به صورت مستمر بر بازار و همچنین آزمایشگاه¬های همکار استاندارد نظارت دارند.

وی با بیان این‌که بخشی از رسالت ادارات کل استاندارد مساله فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص کیفیت، ایمنی و تأمین سلامت مردم است، خاطر نشان کرد: بهتر است که هر یک از مردم عضوی از خانواده استاندارد باشند و کالاهای با کیفیت را به یکدیگر معرفی کنند تا هرچه سریعتر تولیدکنندگان کالای بی کیفیت به مردم شناسایی و از چرخه رقابت حذف شوند.

گفتنی است این شرکت اخیراً توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرای آنها که نهادی مستقل در ریاست جهموری است به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در بین شرکتهای بازرسی جنوب کشور انتخاب گردید.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه