افزایش دامنه همکاری دوجانبه با استاندارد استان کرمانشاه

محمدهادی بحرینی
آبان 6, 1402
مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان با مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ مسعود محبوبی در دیدار با مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه گفت: این مجموعه در دامنه‌های کاری مختلف از جمله غذایی، ژنتیک، برق و مکانیک، آنالیز دستگاهی، تعیین ماهیت، شیمی، نفت و فرآورده‌های نفتی و… زمینه را برای آشنایی فعالان این حوزه فراهم می‌کند و آمادگی همکاری بیشتر با استاندارد استان کرمانشاه را دارد.

مسعود محبوبی با اشاره به خدمات متنوع در مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان افزود: شناخت الزامات استانداردسازی، معیارهای ملی و بین‌‌المللی در زمینه استانداردها یکی از ضرورت‌هایی است که علاوه بر کارشناسان و مدیران واحدهای آزمایشگاهی، مراکز کنترل کیفیت و بازرسان استاندارد نیز نیازمند آشنایی با آن‌ها هستند.

مهدی حسین‌پور نیز با اشاره به پتانسیل‌های بالای آزمایشگاه‌هایی که دارای گواهی استاندارد 17025 است، گفت: استاندارد کرمانشاه از همکاری با بخش‌های مختلف آزمایشگاه‌هایی که دارای استاندارد 17025 هستند، برای رشد کیفیت و استاندارد استقبال می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت این مجموعه در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: یکی از ایده‌های سازمان ملی استاندارد در تسریع روند رفع موانع تولید، بازدید و گفت و گوی رو در رو با مدیران و کارکنان مجموعه‌های تولیدی و آزمایشگاهی و شنیدن مشکلات و مسائل این بخش‌ها از زبان خودشان است.

وی در این دیدار ضمن تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های آزمایشگاه‌های دارای استاندارد 17025، راهکارهایی را در خصوص افزایش دامنه همکاری‌های دو جانبه مطرح کرد.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه