دیدار مدیرعامل شرکت با معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران

محمدهادی بحرینی
تیر 17, 1402
مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان و سایر اعضای هیئت مدیره انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی استان بوشهر با حضور در سازمان ملی استاندارد ایران، با معاون نظارت بر اجرای استاندارد این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان؛ معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار ضمن تبریک اعیاد بویژه عید غدیر، از انجمن آزمایشگاه‌های کشور به عنوان رابط و نماینده آزمایشگاه‌ها یاد کرد و بر افزایش کیفیت آزمایشگاه‌های همکار تأکید نمود.

محمدرضا درگاهی در این دیدار، حفظ و افزایش کیفیت آزمایشگاه‌ها را در اولویت معاونت خود دانست و انتظار خود را از آزمایشگاه‌های همکار برای انجمن تصریح نمود.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه بر برگزاری بیشتر جلسات مشترک برای هم‌افزایی و کاهش مشکلات تأکید کرد.

مسعود محبوبی مدیرعامل شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان نیز به عنوان عضوی از انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی کشور، به پتانسیل آزمایشگاه‌های آزمون محور و محصول محور تأیید شده توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اشاره کرد و خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت آزمایشگاه‌های آزمون محور در استان در محدوده الزامات ۱۷۰۲۵ شد.

گفتنی است شرکت بین‌المللی بازرسی فنی شاخه زیتون لیان به عنوان نخستین و بزرگترین مجموعه بازرسی و آزمایشگاهی در جنوب کشور با سابقه 15 سال در حال فعالیت بوده و دارای 12 شعبه داخلی و 7 شعبه خارجی می‌باشد.

اشتراک‌گذاری این نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه